Mystiskt hål i luftvägarna -Vad är det här???

MaryJane

Trådstartare
Min häst undersöktes med endoskopi eftersom han har problem med att syresätta sig under arbete och man fann ett okänt hål i hans luftvägar som han dessutom verkar andas igenom..!!?

Finns det någon som vet eller har en aning om vad detta är?!

Sv: Mystiskt hål i luftvägarna -Vad är det här???

Aldrig hört om, vad sa veterinären då? Vart skulle detta hål mynna ut undrar jag? Om han andas genom det?

Sv: Mystiskt hål i luftvägarna -Vad är det här???

Någonstans i luftvägarna....vet inte exakt var men skall fråga veterinär om det på måndag. Och han andades genom det (och på vanligt sätt) Men ja....super märkligt!

Veterinären hade aldrig sett detta och gick in för att läsa igenom sina böcker... Hon kontaktade även kirurg och en annan expert på luftvägar och skal återkomma när hon vet....

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 013
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 703
Senast: Derivata
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
12 654
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 120
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka