K
Krulidut
Lös longerade fullblodet nu förra *ömmh* Lördagen och i galoppen såg jag det att hon ibland hoppade jämfota med bakbenen ja exakt som en hare..
Frågade ägaren sedan på kvällen om hon har haft någon skada eller dyl. men det hade hon tydligen inte.. dock har hon ett vitmärke på v. has men tror inte att det har nått ihop med detta... *hon har massa vita märken på frambenen med...*
Iallfall, underlaget i corallen var sådär halvbra lite lerigt (du vet som det kan bli när det ligger gräs uppe på och hästren får springa lite så springer dem ju upp materialet så det blir lerigt..*
Sedan sprang hon på en lite mindre volt än vad hon kunnat.
Försäkte hon balansera upp sig utan att sätta inunder bakbenen?
Hon är ganska omusklad så kan det vara i balanseringssyfte?
Jag har inte vart med om att hon gör så när man rider...
Har en film där man ser det kan lägga in den senare
lägger till: om man kollar ryggen ömmar hon ingenting, dock är hon omusklad i rygg, rumpa, buk, bog, bringa och hals
Frågade ägaren sedan på kvällen om hon har haft någon skada eller dyl. men det hade hon tydligen inte.. dock har hon ett vitmärke på v. has men tror inte att det har nått ihop med detta... *hon har massa vita märken på frambenen med...*
Iallfall, underlaget i corallen var sådär halvbra lite lerigt (du vet som det kan bli när det ligger gräs uppe på och hästren får springa lite så springer dem ju upp materialet så det blir lerigt..*
Sedan sprang hon på en lite mindre volt än vad hon kunnat.
Försäkte hon balansera upp sig utan att sätta inunder bakbenen?
Hon är ganska omusklad så kan det vara i balanseringssyfte?
Jag har inte vart med om att hon gör så när man rider...
Har en film där man ser det kan lägga in den senare
lägger till: om man kollar ryggen ömmar hon ingenting, dock är hon omusklad i rygg, rumpa, buk, bog, bringa och hals
Senast ändrad av en moderator: