Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad tycker ni om ett Myler bett till en häst med käslig mun?
Vilket myler bett är snällast??
Han har tredelat nu men det är för starkt. Ska prova nova bett också. Fast jag tror personligen att en känslig häst mun vill ha tungfrihet, skulle jag vilja haft om ja va häst iaf
Jag har ingen vidare erfarenhet av Myler, men har bara testat deras "tränsbett". Ett bett med tungfrihet kan funka bra om inte hästen är väldigt låg i gommen. Jag skulle prova Novabettet och sen ev ett rakt med tungfrihet om inte Novat funkade.
Jag förutsätter att hästen är kollad i munnen och att ryttaren har en korrekt hand.
Det snällaste bettet jag har använt är ett som har passat just den hästens munanatomi.
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Hundavel & Ras Jag har inte traffat nagra Portugiser i Sverige, men de jag traffat har har varit trevliga och mycket villiga att lara sig och att jobba...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.