S

scesar

jag vet att tee tree inte är bra för hundar, men går det att använda andra hästinsektsmedel på hunden? Exempelvis Renons?

Sv: Myggmedel

Nu har ju inte min hund någon päls nästan så på honom har jag använt "buzz off" roll-on som funkade jättebra! Har även funderat på nya naturmedlet MyggA som säljs på apoteket som ska vara något mirakelmedel.....

Men visst borde flygspray för hästar funka. Teste på ett litet område på hunden först!

Står det inte på renons produkter att de går att använda på hund... Kanske nåt jag fick för mig men har läst på många flaskor...

Såg i en djuraffär för några veckor sedan att det kommit ut myggmedel för hund. Minns dock inte vad det hette. :smirk:

Tänkte då att jag skulle köpa det senare, men har inte sett det sedan dess. Så typiskt.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 138
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 453
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka