Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska dit!Nu är anmälan till MyDog öppen.
Vilka ska ställa? Stå i montrar? Besöka? Tävla?
Vad tycker ni om flytten av datum?
Mig passade flytten av datum perfekt. Nu ligger det inte längre på min jobbhelg och tiken ska ställas för första och sista gången i unghund.
Jag avskyr stadskörning och tycker Göteborg är krångligt men det är ju min egna upplevelse/personlighet.Ska dit som besökare, har aldrig varit där förut av någon konstig anledning mest pågrund av att jag tycker det är besvärligt att komma till storstaden tror jag skulle åkt förra året för att besöka rasmontrar och försöka bli klokare i mitt rasval men nu är det ju färdigt så nu får det bli shopping och kolla på allt kul bara är det besvärligt att köra bil dit? /Lantis som inte är van vid stadskörning
Sthlm är inget jämfört med MyDogJag hoppas också på mååånga bilder! Framförallt från allt som inte är utställningsringar. Jag har aldrig varit på MyDog och kommer inte åka nu heller (det hade verkligen varit att slänga pengar i sjön och så rik är jag inte), men jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut där inne osv jämfört med hur det är på Sthlm Hundmässa.
Det är det jag hört, därav GE MIG BILDER!Sthlm är inget jämfört med MyDog
Kan du inte åka tåg?Jag har nog inte någon att åka med så det lär bli första året utan my dog sen jag skaffade hund.
Jag är trög. Vad blir skillnaden för att de bytt vecka? Det är fortfarande samma veckodagar och tider väl?Har inte ens reflekterat över att det bytt datum men givetvis, det blir ju skitkasst för en som jobbar dagtid jag kan inte fara nästa år när man behöver ta ledigt så mycket, det suger. Älskar MyDog!
Brukar ju vara en röd dag där (den flyttas ju så är på helgen i år) men då blev det färre dagar att ta ledigtJag är trög. Vad blir skillnaden för att de bytt vecka? Det är fortfarande samma veckodagar och tider väl?
Tycker det är skönt att det inte ligger så himla tätt inpå jul och nyår
Jag har funderat på det men måste hitta någon som vill passa mellanhunden isf. Plus att det är roligare att inte vara själv på plats.Kan du inte åka tåg?
Men om du far så måste jag ju fara? Asså hur ska det gå till?Jag har funderat på det men måste hitta någon som vill passa mellanhunden isf. Plus att det är roligare att inte vara själv på plats.
Göteborg är den värsta staden att köra iSka dit som besökare, har aldrig varit där förut av någon konstig anledning mest pågrund av att jag tycker det är besvärligt att komma till storstaden tror jag skulle åkt förra året för att besöka rasmontrar och försöka bli klokare i mitt rasval men nu är det ju färdigt så nu får det bli shopping och kolla på allt kul bara är det besvärligt att köra bil dit? /Lantis som inte är van vid stadskörning
Aha. Du menar så.Brukar ju vara en röd dag där (den flyttas ju så är på helgen i år) men då blev det färre dagar att ta ledigt