My Dog - vilka ska dit!

Ferrari

Trådstartare
Vilka ska till My Dog i helgen?

Åskådare eller utställare?

Om utställare:
* Vad är det för hund du ska ställa ut?
* Vilka dagar?

Om åskådare:
* Är det något speciellt du ska kika på?
* Vilka dagar?

Man kanske ses nämligen. Jag ska dit på fredag, som åskådare. :) Ska kika lite på dansk/svensk gårdshund och pinscher. Då det troligen lär bli någon utav dessa i framtiden. :D

Mvh Ferrari

Sv: My Dog - vilka ska dit!

Jag skulle dit, men nu går det förmodlligen åt skogen. Valpen hostade imorse igen :(

Alla hundarna har hostat mer eller mindre förra veckan, men sedan har det varit lugnt. Sedan i lördags har ingen hostat och de har klarat av full motion utan problem. Så imorse när det var 16 grader kallt hostade lilltjejen igen. Jag ska rådgöra med veterinären under dagen, men misstänker att vi blir hemma.:( :(

Jag som sett fram emot att träffa dig...

Till trådskrivaren. Jag ska dit och ställa fredag och lördag. Och jag ska ställa mina schnauzrar, men blev inte nöjd med den ena hundens trimmning, så jag har t om tvekat att ta med henne. Men hon får väl hänga med. Jag är väl för petig antar jag..

Jag med!

Hoppet är trots allt inte ute än. Om hon inte hostar mer under dagen lovade veterinären att ta emot henne ikväll för att dubbelchecka. Hon trodde att det kunde vara kallhosta eftersom den galna valpen inte har vett att ta det det minsta lungt utan ligger som en rem runt gården trots -16 grader.

Förhoppningsvis kommer jag mig iväg med en liten black&tan galning och en vit/svart charmör. Jag kommer isåfall att ställa tors/lör i cockerringen.

Jag är där den 5 och 6 jan. Jag är med i agilitytävlingarna, small och large.

Jag ska dit på fredag.. Kanske man kan få lite råd och tips om en framtida kamrat :)

Samma orsak som jag ska dit då.

Kul att se att lite bukefalister kommer. Då kanske vi träffas Grana, percival och geezer... roligt :)

I år åker jag bara ditt för att titta, på sön.

Funderar på att skaffa en allrund fågelhund så jag kommer att titta på munsterländer och vorster mest.

Kram

Jag visste inte att du skulle dit! Jag vill också träffa dig! :)

Hoppas nu att huundarna håller sig friska.

Och Geezer. Du med! :)

Percival och Ferrari också, naturligtvis! :)

Att jag skulle träffa Grana, det visste jag ju - men att så många hund-bukare skulle dit - vad roligt!! :bump:

Hur skall vi hitta rätt på varandra?

Det är den största frågan. Jag har ingen buke-keps, har ni?

Annars får vi sätta en skylt på oss, skriva typ : Bukefalist
Med stora bokstäver :D Vi får komma fram till något.

Fina bilder!

Då ska jag försöka spana efter någon med sånna hundar :)
Mmm, det är svårt att försöka bestämma träffas, oftast har man fullt upp. men kan vara kul att bara säga hej.

Vilka raser är det på dina hundar geezer? Tyckte det var en kelpie och en jrt, rätt eller fel?

Men vi måste ju känna igen varandra. Hur ska vi göra det? Jag funderar på att ta en keps och sätta fast en lapp där det står bukefalist på :D

Ska dit som åskådare...min tik är dräktig så hon får vara hemma...:bump:
Lördag åker vi ner och shoppar loss lite...:banana:

Tänkte också åkt dit men vi trodde vi trimmade vår schnauzer för sent, för en månad sedan hade hon fortfarande nästan ingen päls men nu är den naturligtvis helt perfekt... *suck* o sen har vi en liten valp med som blir 4 månader nästa vecka vilket gör att vi inte får ta med henne... o då blir det lite bök... satsar på Malmö istället...
Vad är det för storlek på din schanuzer Grana?

Det blir nog bara lördag,skulle varit dit på söndag och sett bordrarna, men det kom lite i vägen...:(

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 693
Senast: ii-ssa
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 561
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 528
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hur perfekt måste ens liv vara för att det ska vara okej att skaffa hund? Jag menar - hur anpassat till hunden måste livet vara för att...
2
Svar
23
· Visningar
3 978
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar