Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mustang har bara 20 kg i sina müslisäckar, de vanliga med pellets är 25 kg. Jag fodrar med mustang och är nöjd, ingen skillnad mot krafft förutom att det är billigare.
Jag tycker Mustang är toppen! Då det är ångkokt sväller det inte alls på samma sätt som tex krafft...Blöt upp en skopa krafft och en skopa mustang så får ni se vilken skillnad! Dessutom gjorde jag ett test nu i sommar ...protein+ från mustang och kraffts protein. Häst nr 1 åt med glädje upp mustang och blev dessutom finare i hullet! (2 st 1åringar). MEN - självklart kan man inte veta att det bara beror på fodret. Men dessutom skiljer dom två fodren enormt mkt i pris! Häst nr.2 tog väldigt lång tid på sig o sparade ofta lite foder. Nu äter dom bägge Mustang.
hur mycket kostar det egentligen..typ en säck på (?kg) av nåt normalt ridhäst foder typ?
Eggersmanns är ju inte jättebilligt, även att jag inte tänkt byta nu men kan ju vara aktuellt i framtiden ändå.