Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, jag har inte kommit sålångt ännu. Har fortsatt med kraffts då det är enklare och närmare att få tag i , är lite lat. Men ska ringa Kavarnbys åf igen och kolla vad de tar för en pall, han kunde ju inte svara på det sist när jag ringde.
Nej, lusernen.
Kan meddela att mina hästar tyckte BLÄ! Så denna säck som det var sånt meck med dög alltså inte. Min åring som normalt inte är kräsen lämnade allt, och hans mor som ÄR kräsen blev nog rentutav förbannad över vad som serverades. Hon får lusernen i en löstagbar krubba i sin box, och hon hade lyckats hiva iväg krubban med lusernen all världens väg, den fick tydligen inte hänga där den hängde med äcklig mat. Lustiga små hästar. Undra vad det beror på..,beror nog inte på att den är omelasserad iaf, för Dangroents äter båda med god aptit och den innehåller ju inte heller melass.
Ring direkt till Kvarnbyfoder om du vill beställa en pall, är ganska säker på att det kostar 4,54+moms/ kilo inklusive frakt hem till ditt stall. Tror det är 750 kg på en pall!
Hundavel & Ras Tänker även att rädslan måste vara rätt extrem för att hunden ska sluta jobba? (eller att instinkterna till att jobba inte är så starka)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.