Mustang hästfoder?

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare OliviaM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 665
O

OliviaM

Lite nyfiken om någon här har Mustang hästfoder, i såfall vilken sort och hur mycket ger ni? Sedan är jag lite nyfiken på vad folk anser är bäst, Kraft, Hippo eller Mustang?

Jag har fått flest rekomendationer utav Mustang, men jag vill höra här lite först.

Sv: Mustang hästfoder?

Jag har använt Mustangfoder den havrefria sorten och mina hästar har mått bra av det och tycker det är ett prisvärt foder (iallafall innan höjningen ;)) men som sagt var allt foder har ju gåttt up nu .

Mia

Har använt mustang ett par år nu, var inne på att byta..
Men ångrade mig.

Ger mustang müsli utan havre. Smakligt!

Jag har använt mustang musli original i två år och är supernöjd.
Jag gillar att de till skillnad från de flesta andra sorter inte har en massa örter och vitlök i.
Hästen älskar det o det är prisvärt.
Räddade mig när inget annat funkade vid avmagring under digivning.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 566
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 164
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
478
Senast: Krålus
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 156
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31