Mustang Fiber Original

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Mickaela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 909
M

Mickaela

Jag undrar om någon här fodrar med denna musli. Den innehåller lucern mm. Min fråga är då hur konsistensen är? Är det som vanlig musli blandat med lusern bara? Är den smaklig? Har ni någon bild? Funderar på den eller Mustang Musli Original och kompletta med lusern. Det beror lite på hur "Fibern" ser ut....

M

Sv: Mustang Fiber Original

Jag fodrar mina 3 ponnyer med Mustangs Fiber Original och är mycket nöjd, men senast idag så hade min stallkompis köpt Musli Original till sin häst och vid jämförelse så såg Fibern ut som Muslin men med lucernhack i.

Funderar själv på om jag ska byta till Musli O och lägga till lucern, tror det skulle kunna bli lite billigare.

Flundran

Dubbel????

Senast ändrad av en moderator:

*försöker väcka liv i en gammal tråd*

Vad tycker folket nu då?
Är det någon med mer erfarenheter?

Är också intresserad så jag puttar upp lite :angel:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 044
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 672
Senast: super
·
Foder & Strö Hej! Finns en del gamla trådar på ämnet, men jag är kinkig gällande konsistens och tillredning så jag tänkte att jag startar en ny tråd...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: Ace
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka