Musmattor med eget tryck

Killaloe

Trådstartare
kanske hamnade på fel forum nu. Nåja

Någon som har bra/dåliga erfarenheter av musmattor med eget tryck på? Är det något som går att använda, eller brukar de vara som reklammusmattor som oftast är skit? Och vad ska man tänka på när man beställer en?

Sv: Musmattor med eget tryck

Jag fick en av pojkvännen i julklapp, motivet var oss två från vår student:)
I början var den lite väl "sträv" för min smak, dvs. musen blev segare än vanligt. Men nu när jag har haft den ett tag är den superbra tycker jag, kvaliten är det inget som helst fel på.:)

Det låter ju toppen :D
Du har ingen aning om var han har fått tag i den ? (kanske inte det man frågar om presenter :))

Jag laddar upp mina bilder på Mypix.se. Där kan man beställa musmattor, pussel mm. av sina egna bilder.

Liknande trådar

IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: ufot
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
632
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka