G

gott_vin

Funderar på att ge min halvblod valack lite musli för att komplettera nu när hans ska upp i riktigt kondis.
Alla musli jag har läst på innehåller havre, medan jag skulle vilja ha en musli utan havreinnehåll(han är pigg i huvudet) och utan en massa lussern, hullet är inte heller något fel på.
Är det någon här som har en idee var man kan hitta???
Vad bör det innehålla?

Sv: Musli

Du vill inte ha energi (det går åt huvudet) och du vill inte ha protein (lusern etc). Vad är det då du är ute efter när du funderar på att ge müsli, undrar jag nyfiket?

Gains cool´n Easy är mitt tips. Tyckte inte att du hade tillräckligt mycket att välja mellan ;)!

Dynavena har varit ett super foder till en av våra pållar. Dyrt dock. Innehåller svarthavre som är "mildare" än vanlig :banana:
Detta var oxå en het herre som inte tålde vanlig havre...;)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 541
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 163
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII

Omröstningar