Sv: musli?

Nej, jag har dock tänkt prova Salsa till min häst nästa vinter (vi har allt som oftast riktigt bra eller normala värden på hö så det "går" att planera i förväg).
Det ser smaskens ut om inte annat :d ;)
 
Sv: musli?

ja mitt sto får kraffts musli, perfekt tillsammans med havre.
dessutom älskar hon det (annars kan hon va lite petig med maten)
 
Sv: musli?

mina får hippo musli bas o dom älskar det,o jag e nöjd med fodret.. Värsta är att det är ganska så dyrt!! 159 kr för 20 kg ger jag!! Sen har jag juh 3 hästar som äter samma foder så det tar slut fort!! Men men ett bra foder som sagt
 
Sv: musli?

piggis_83: Hur ser Kraffts Müsli ut? Liknar den kaninmat? :rofl: :bump:
 
Sv: musli?

En i mitt stall fodrar med musli. har själv ingen erfarenhet av det.
 
Sv: musli?

Jag fodrar också med D & H. Jag har använt deras olika muslisorter i flera år både till fullblod i galoppträning, shettisar som går ponnytrav och till dräktiga ston, funkar i alla lägen :D Dom har en bra hemsida där man kan få reda på info om fodret och var dom har återförsäljare ;) http://www.brogaardenisweden.com/
 
Sv: musli?

Japp, jag fodrar med Dynavena. Det är en fransk ångkokt müsli.
 
Sv: musli?

jag har precis börjat fodra med mustang musli havrefri. hästen gillar det iallafall. det är ett helfoder och jag har väldigt bra hö så hon får bara några dl om dagen.
 
Sv: musli?

Ger nu Krafts musli, funkar bra tycker jag med havre. Hade förut Mustang, men det finns ju inte att köpa överallt tyvärr. Det är dessutom billigare än Krafts. Hästarna gillade det verkligen..
 
Sv: musli?

Jag har prcis byt ifrånKrafft Groov till Mustang Musli Orginal och jag tycker det är super, Quisen verkar tycka mer om det. + att det är mer smakligt.
 
Sv: musli?

tezzie82: Var köpte du Mustang och vad kostade det? Hur många kilo var det i påsen?

/Milou
 
Sv: musli?

Milou75 skrev:
tezzie82: Var köpte du Mustang och vad kostade det? Hur många kilo var det i påsen?

/Milou

Jag köper Mustang musli och jag betalar 140 kr/säck och dne ligger på 20 kg.
Gå in på mustangs hemsida så ser du deras återförsäljare.
 
Sv: musli?

Min gamling (25 år, kbltravare, val :love: )äter oxå Hestekraft - funkar super! Får ca 7½ dl om dagen + 6 dl havre, 10 dl betfor.
Även mina två kompisars hästar får Hestekraft.
9 årigt fblval, 26 årigt hblsto, 15 årigt vbltravareval, 29 årigt korsningssto d-ponny
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 855
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: Elo
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
880
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp