Müsli med högt proteininnehåll?

Sv: Müsli med högt proteininnehåll?

Jag rekommenderar varmt D&H Build up. Det enda min kräsna älg vill äta. Nu har hon gått upp massor och börjar se fin ut för första gången sen jag köpte henne.:bump:

Dyrt men värt sin vikt i guld enligt mig..

Nu testar vi Mustang Active Müsli. Hon fick prova igår, spottade först ut det och stod i hörnet och tjurade, men när jag kom i morse hade hon ätit upp det. Vi får se hur det går.

Bor mellan Linköping & Nkpg, appropå återförsäljare!
Då har Du en återförsäljare i Linköping av Salsa Foder:

Linköping Lindmåla Islandshästar 070-1345075 t.ex.

Skulle starkt fundera på Salsa XtraMix istället, dels för att det är minst sockerporsdukter i detta (Max 3%) jfr. med alla andra müslisorter (som har MINST 8-10% sockerpodukter).
Dels priset - billigast
Dels råvarorna - till största del svenska
Dels miljön - tranpsorterna kortare, inga importerade saker....

Men....det är ju jag det.....

Finns det i Lkpg ska jag genast kolla upp det! Tack för tipset!

annars finns ju alltid älskade dyra Cavalor, som ingen häst ratar:love: men lycka till!!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag skulle behöva lite kloka åsikter om foder till en liten krabat :confused: Lånar en liten shettis som sällskap till mina storhäst...
2
Svar
20
· Visningar
2 391
Senast: CFrisk
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 532
Senast: Irival
·
Foder & Strö Finns det något foder UTAN vete, betfibrer, majs,korn, havre? (utom olja och lusern som redan ges) Behöver ge mer kalorier. Har ett...
Svar
10
· Visningar
1 468
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 306
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna