Muskulatur

Vica

Trådstartare
En liten fråga som buggat mej ett tag.. hur får man upp muskulaturen över korset utan att rida cavaletti och klättra?:confused:
Äger ett hanoveranarsto som är fint musklad överallt utom över korset.. Har även tömkört och longerat utan märkbart resultat. help!
tacksam för svar!

Sv: Muskulatur

Min häst var sådan förut, det löste sig med mer och bättre foderstat och rätt ridning, hon gick och sparade sig och bar sig inte rätt. Man måste få dem att sätta under bakbenen bättre.
Nu så ser hon fin ut även när man inte ridit på ett tag, och förut tappade hon typ muskler på en vecka :crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 336
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 238
Senast: sorbifolia
·
Hundträning Ny på detta forum (och ett liknande hundforum där jag ställt samma fråga). Det är så att jag har lite funderingar kring hundfrågor som...
2
Svar
23
· Visningar
3 007
Senast: sanmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter