Musikredigering?

M

mirandis

Finns det nån som vet något bra, och framförallt enkelt program, där man kan redigera mp3-låtar och göra om dem till *.mid eller *.mmf? Jag har köpt en ny mobil och har en mp3:a som jag vill ha som ringsignal, men jag vet inte riktigt hur man ska redigera låten, så jag behöver ett idiotsäkert program.

Alla tips mottages tacksamt! :)
 
Det finns flera program men jag avråder dig från att konvertera till mid då resultatet blir skitdåligt.

Mobile music polyphonic är annars ett utav de bästa programmen. Men det blir skit!!!
 
Vad är det för en mp3:a?
Jag har över 400 polyphoniska midifiler, jag kanske har den.
 
Vad är det för en mp3:a?
Jag har över 400 polyphoniska midifiler, jag kanske har den.

Har du »King of the Road«?

I så fall blir jag så här :bump: :bow: :banana: :bow: :bump: glad

Jag har letat mig blå efter den o bara hittat en kanonkass version på en amerikansk sida. Har haft den som ringsignal sen -00 så jag saknar den.
 
Vet du vem som gjort den? jag känner igen det men kan inte placera det.
Poly eller mono?
 
Det är en Roger Miller-låt från -65 från början.

Här är den med honom.

Finns massor av olika som gjort den bl.a. Boney M, Dean Martin o R.E.M

50-70-tals låtar öht är kul, gärna svenska. Har »Kärlek på Lasarett« på 7650:n. Det är kul, folk tittar så när det ringer ;)
 
Det är en snutt ifrån ett TV-spel på Sega, som heter Outrun :o En helt underbar melodi som jag har gett mig f*n på att jag ska få fram :devil:
 
Nej, jag har den inte!
Men 400 midi filer är inte så mycket ju! ;) :p :angel:
Tror jag totalt har 700 låtar till mobil, nördigt? :angel:
 
Nördigt?

Nej då!

Jag har nog bortåt det 10 dubbla :angel:

Har ju laddat hem allt jag hittat för att hitta den :crazy: kan väl säga att jag gått igenom ett antal filer med namn xxxXXX.mid
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
763
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: LovingLife
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 137
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp