Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Det kunde ha varit värre. De kunde ha varit i Värmland. (Jag är alltså själv värmlänning för de som inte vet)Det värsta med Musikhjälpen i år är att den är i Sundsvall, folk har alltså samma hemska dialekt som mig.
Ligger viss sanning i det. När jag bodde i din ort var det ofta jag inte förstod vad folk sa.Haha. Det kunde ha varit värre. De kunde ha varit i Värmland. (Jag är alltså själv värmlänning för de som inte vet)
Haha. Ojdå.Ligger viss sanning i det. När jag bodde i din ort var det ofta jag inte förstod vad folk sa.
Alltså +1 på den Saknar verkligen PP3 och LinneaÄlskar Linnea och varit ett stor fan ända sedan PP3-tiden, så det kommer absolut bli lyssning från min sida.
Jag med! Men morgonpasset med henne är också bra, om än inte riktigt lika vasst som PP3 var.Alltså +1 på den Saknar verkligen PP3 och Linnea
Det är radioprofilen Linnea Wikblad som programledare i år. Inte sångerskan Linnea Henriksson.Linnea Henriksson är en av mina absoluta favoriter som programledare!
Härligt att se henne även om hon ”bara” sjunger