Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deep Purple hade varit litet spännande imho. Förmodligen fullkomligt omöjligt projekt, men ändå.Jag har precis sett Rocket Man (om Elton John) och Bohemian Rhapsody (om Queen) och har en enkel fråga:
Vilken artist eller grupp skulle ni vilja se en spelfilm om?![]()
Sabaton.Vilken artist eller grupp skulle ni vilja se en spelfilm om?![]()
Deep Purple hade varit litet spännande imho. Förmodligen fullkomligt omöjligt projekt, men ändå.
Och Bowie.
Sabaton.![]()
För mig är det både ock, gillar musiken sen tror jag de har en härlig historia bakom hur de "blev till" så att säga. Sett en livekonsert med dom och ledsångaren Joakim var helt magisk, då var jag inte så inne i dom som jag är idag. Så ja det hade varit intressant att se, just nu nöjer ja mig med att följa dom på fb där de uppdaterar me lite gott och blandat. De är väldigt intresserade av historia så poppar upp lite inlägg då och då, samt annat roligt.Är det för att ni gillar musiken eller för att ni tror de har en intressant historia?![]()
Även jag säger både och. Deep Purple har haft en del... gruppdynamiskt intressanta perioder, som många andra band. Och Bowies både personliga liv och professionella karriär är innehållsrika.Är det för att ni gillar musiken eller för att ni tror de har en intressant historia?![]()