Musik - redigerings programm?

diabla

Trådstartare
Finns det några sånna gratis programm som man kan använda för att klippa och klistra i låtar för att sedan spara och göra snuttar?

Jag menar då som jag ska använd atill mobil låtar.

Sv: Musik - redigerings programm?

oj, finns massor, jag har något som heter goldwave...
gå in på download.com och sök på sound och edit eller likande så får du upp massor av val.

och alla dom är gratis?? :bump: i så fall blir ja jätteglad gillar och mixtra med musik.. :p

tja... alla är nog inte helt gratis, men vissa är det (freeware) andra kostar lite pengar om man vill få dem i fullversion (shareware) och så de som bara har trail, dvs de går bara att testa en tid.
sedan kan man söka på olika ställen, som sourceforge där folk har olika musikprojekt.
JAG är ju inte jättebäst på detta, men söker man på google så får man upp massor kul, eller går till ensite som sysslar med musik så dyker det säkert upp massor...

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
807
Senast: swemale
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka