Murade stall

Sv: Murade stall

Vi har precis fått gjort två murade boxar och jag är helnöjd med dessa! Har murat upp lecablock o sen putsat över, har dock inga hästar som slår i väggarna för jag har hört att leca ska vara rätt mjukt o lätt gå sönder.
Här e lite blider på mina boxar:
19058326.jpg

19058327.jpg

19058354.jpg

19058328.jpg

19058330.jpg

Sv: Murade stall

Sätter in bilder från mitt stall som är omgjort för 5 år sen. Är ett gammalt stall där det vart kor hästar och hönor.
Vi har murat halva väggen runt hela stallet.

Och så gjorde vi en liten mur på inner väggarna för att inte virket skulle bli fuktskadat av blött strö.

Själva stall delen på lagugården är gjord med granitblock. Mycket fint tycker jag. Men ser att det behöver tvättas, blivit grönt längst ner.

Liknande trådar

Anläggning Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på...
Svar
6
· Visningar
1 056
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 428
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 235
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden