fikapaus_

Trådstartare
Jag skrev tråden "ni som har kaniner..!" där berättade jag att jag hade världens underbaraste kanin som snart skulle fylla nio år.

Igår somnade hon in hos veterinären :cry: hon fick jätte jobbigt att andas och sen visade det sig att hon hade cancer och att det troligtvis hade spridit sig till lungorna. Det skulle inte gå och operera, så min hjärte gull fick somna in.

Det här är det absolut jobbigaste jag har varit med om! Hon är min bästa kompis, det finns ingen annan som henne MUMSAN !
Jag har nog heller aldrig gråtit så här mycket. Jag kommer aldrig att komma över det här. saknar henne SÅ mycket. Hon var så speciell, som en hund. Hon tassade efter mig vart jag än gick, och sov på min arm om nätterna i min säng :cry:

Jag älskar dig Mumsan, du är bäst! Du finns alltid i mitt hjärta :love:

Sv: Mumsan!

Jag skrev tråden "ni som har kaniner..!" där berättade jag att jag hade världens underbaraste kanin som snart skulle fylla nio år.

Igår somnade hon in hos veterinären :cry: hon fick jätte jobbigt att andas och sen visade det sig att hon hade cancer och att det troligtvis hade spridit sig till lungorna. Det skulle inte gå och operera, så min hjärte gull fick somna in.

Det här är det absolut jobbigaste jag har varit med om! Hon är min bästa kompis, det finns ingen annan som henne MUMSAN !
Jag har nog heller aldrig gråtit så här mycket. Jag kommer aldrig att komma över det här. saknar henne SÅ mycket. Hon var så speciell, som en hund. Hon tassade efter mig vart jag än gick, och sov på min arm om nätterna i min säng :cry:

Jag älskar dig Mumsan, du är bäst! Du finns alltid i mitt hjärta :love:

Usch.. sänder dig tankar!

Usch så trist!!
Men 9 år är ändå mycket för en kanin!

Min pojke blev 9 år också, dog i somras, och det är fortfarande supertomt efter honom.

Man kommer över det och minns det bra, det vet jag av erfarenhet, men det tar TID!

Tack alla!
Tänker på min tjej hela tiden, man känner sig okej för en stunt sen får man en attack och siter och storbölar! Man gråter sig till sömns och när man vaknar på morgonen börjar man gråta igen för då ser man att buren som ju i nio år har stått tätt intill sängen inte längre står där! :cry:

MUMSAN!

Usch vad tråkigt :( Hon fick leva ett långt, och förhoppningsvis underbart liv iallafall.
Min egen kaninpojke somnade in för ungefär ett år sedan, han blev också 9 år. Saknar honom :cry:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 985
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama