stjarnhimmel
Trådstartare
Är det någon som också kollar på programmet Mullvaden på kanal 5? Vem är mullvad? Vem är det inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du någon tanke om vem som är mullvad? Eller vem som inte är det?Ja, jag har sett de första två avsnitten. Tyckte att det var strålande när det gick på Kanal 5 någon gång när jag gick på gymnasiet så det blir kul att följa detta
Inte än! Agneta Sjödin känns i och för sig väldigt konstig och lite OTT men jag vet inte hur hon är när hon inte är programledare så att säga. Sedan är ju Edvin också väldigt ”mycket” - honom är jag dock mycket förtjust i.Har du någon tanke om vem som är mullvad? Eller vem som inte är det?
Min spontana känsla är Carina. Jag har dock bara sett första avsnittet.Inte än! Agneta Sjödin känns i och för sig väldigt konstig och lite OTT men jag vet inte hur hon är när hon inte är programledare så att säga. Sedan är ju Edvin också väldigt ”mycket” - honom är jag dock mycket förtjust i.
Vad tror du?
Ja det verkade som att många av deltagarna trodde på Agneta. Att de verkade tycka att hon var lurig.Inte än! Agneta Sjödin känns i och för sig väldigt konstig och lite OTT men jag vet inte hur hon är när hon inte är programledare så att säga. Sedan är ju Edvin också väldigt ”mycket” - honom är jag dock mycket förtjust i.
Vad tror du?
Därför tror jag nog INTE att det är hon. Hade varit så märkligt om hon hade varit huvudmisstänkt från början till slut liksom??Ja det verkade som att många av deltagarna trodde på Agneta. Att de verkade tycka att hon var lurig.
Jag har också funderat på Carina, Ola och Nassim. Mest för att Carina skulle vara så oväntat och killarna för att de är så lågmälda och lite tillbakadragna. Jag har sett bäst i test en del och tyckte att deras energi inför testen var mycket mer aktiv och uppspelt och det har de inte visat här i någon utmaning än.Min spontana känsla är Carina. Jag har dock bara sett första avsnittet.
Hasse kändes lite för mkt för att vara mullvaden - som att han spelade.
Men i banan så tänkte jag att Carina inte gjorde så mkt samt att hon var negativ i början och typ sa att "Vi kommer inte klara det på 20 minuter."
Även tex Nassim, Ola, hade stunder då de inte gjorde så mkt.
Men det kan ju ha varit någon som var aktiv och försökte leda dom fel.
Ja Nassim har jag uppfattat mer energifull i andra sammanhang. Som att han håller tillbaka.Jag har också funderat på Carina, Ola och Nassim. Mest för att Carina skulle vara så oväntat och killarna för att de är så lågmälda och lite tillbakadragna. Jag har sett bäst i test en del och tyckte att deras energi inför testen var mycket mer aktiv och uppspelt och det har de inte visat här i någon utmaning än.
Funderar också på Anders, tycker han är lite lurig. Även Staffan är en kandidat, tycker han är en oväntad person redan i deltagandet.
Å andra sidan såg jag alla programmen i de tidigare säsongerna och gissade alltid fel.
Så mina misstankar är kanske inte så mycket att hänga i julgranen!
Ja det är lite lurigt.. Jag tänkte också så... men samtidigt verkar hon vara full av energi även i andra sammanhang.Samtidigt så tror jag att det kan vara Ellen. Hennes ettriga stil för att vinna kan ju luras totalt!