Muddypaws 24/25

ii-ssa

Trådstartare
Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa bilder osv ifrån "loppet"
:)
Jag och Nisse tänkte köra i april, då han i början av april hinner fylla 1 år ^^
Vilken av dagarna är ej bestämt ännu
 
received_838082688080786.jpeg

Vi ska iaf dit och kika lite både lördag och söndag, så ser ni oss så kom o säg hej vettja :)
 
Funderade på att att köra med Bog, men han är gjord av socker och tycker inte om att springa genom vattenpölar och lera om det inte finns får, så det blir nog inget för oss. 😄
 
Det var en modig Snuzze!!
Min DS hade dött chockdöden om jag utsatte henne för lera och vatten. Samma med vår förra. De är verkligen gjorda av socker :laugh:
Lola var en riktig slamkrypare. Så fort det fanns ett dike eller en liten pöl så skulle hon ner dit. Hon hade älskat Muddy Paws. Speja badar och simmar gärna men tar också skutt över vattenpölar ute så hon är nog mer sockervarianten 😁
 
Jag funderar på att va med nästa år men jag vet inte vilken hund jag ska springa med isåfall 😅 Såna här stunder hade de vart lättare med en hund för de e då inte lätt o bestämma vem som ska få va med😂
 
Jag och Zeppelin var anmälda i år, han hade älskat det! Men pga anaplasman är ingen av oss i form så jag hade tur och kunde sälja biljetten. Får se om vi är i form för nästa år, då är han 11,5 om vi siktar på september. Lemmy skulle hellre döden dö än att behöva vara med om något så äckligt så jag besparar honom det :rofl:
 
Det var en modig Snuzze!!
Min DS hade dött chockdöden om jag utsatte henne för lera och vatten. Samma med vår förra. De är verkligen gjorda av socker :laugh:
Hon springer gärna i vatten och diken, hoppar upp och mer på saker och springer i tunnlar, älskar att träna i regn, men Muddy är nåt helt annat, så ja vi får väl se hur det går 🤣 Vi får se vad vi gett oss in på 🤣 Snabbast tid skulle vi få om det sprang en hare framför, då finns det inga hämningar 🤣
 
Nisse är lite tveksam till det där med vatten och lera, men tänker att snart är det relativt svårt och undvika lera o vattenpölar så han lär ju hinna lära sig 🤣 men mest troligt inte 🙈
Å andra sidan är han ju relativt bärbar så i värsta fall så får man bära alt hoppa över vissa hinder.
 

Bifogade filer

  • 20240917_142404.jpg
    20240917_142404.jpg
    518,6 KB · Visningar: 22
Nu är det gjort 😁 Varken hunden eller jag hade suppat, men vi fixade det 👍
 

Bifogade filer

  • IMG_20240922_025127.jpg
    IMG_20240922_025127.jpg
    376,1 KB · Visningar: 5

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 827
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 520
Senast: Lhas
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 456
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp