MSV B - LB på samma tävling?

Tramptass

Trådstartare
Nu ska vi se om ni kan hjälpa till. Vi har sökt i TR men inte hittat något.

Jag är medryttare på en häst och rider div III laget klass LB:1.
Arr.klubb till sista omgången har reg tävling på lördagen och lok/reg på söndagen. Hästens ägare vill hemskt gärna rida msv på lördag, är det ok att hon gör det om hästen ska gå lok LB:1 på söndag med annan ryttare?

Sv: MSV B - LB på samma tävling?

Hej!

Ja den får starta båda klasserna eftersom det är olika ryttare. :)

Lycka till!

MVH Frida

Vad vill du veta?
Hur många starter hästen får göra under en helg eller om den får starta msv om den ska gå Allsvenskan div 3?

Det jag ville veta var om det är ok att hästen går reg msv med ägaren dag 1 och lok LB:1 med mig dag 2 eller om det finns några bestämmelser runt det.

Kolla för säkerhets skull vilka regler som gäller för ditt distrikts div III om du har tänkt dig att ingå i laget.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 504
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 868
Senast: mars
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka