Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu skulle man kunna tro att Du utgår från att de som har engagerat sig i den här tråden och TS inte har fått sina hästar undersökta och inte heller vill anlita en veterinär. Så behöver inte nödvändigtvis vara fallet.
Som jag uppfattat det är de flesta i allmänhet eniga om att hästar ibland behöver behandlas för att komma till rätta med led- och muskelproblem och då finns ett antal olika behandlingsmetoder. Att man efterfrågar dessa behandlingsmetoders effekt betyder inte, som jag uppfattar det, att man för den skull inte bryr sig om vad som är orsaken till problemen. Men det är en annan frågeställning, som TS inte har ställt.
ja du har helt rätt i att man nog skulle kunna tro att jag utgår från det, jag utgår från tråden du hänvisade till och där utifrån flera kommentarer drog jag slutsatsen att flera ansåg att det var frågan om små miraklepreparat som "fixade till" hästen så att den faktiskt kunde starta/tävla utan att klappa ihop och kunna passera kontrollerna. Ska hästar "behandlas" så ska det väl vara via veterinärens ordination och sker då via en pågående klinik utredning i första hand. I tråden du länkar till får jag intrycket av att folk handlar lite preparat och tycker det funkar utmärkt som hemmakur för att boosta hästen.
har jag helt fel i detta så får jag be om ursäkt, men som sagt så var det det intrycket jag fick utifrån hur flera uttryckte sig i flera inlägg i den tråden. av anledningen att det var du som hänvisade till den tråden så svarade jag ditt inlägg.