Mr Carrera xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Punkity
  • Startdatum Startdatum
P

Punkity

Han har ju betäckt lite, även om det bara finns 3 registrerade föl enligt Blup. Det råkar inte vara någon som har en häst efter honom?

Sv: Mr Carrera xx

En kompis till mig försökte betäcka med honom 06 och 07 men det tog sig aldrig. Stoet är dräktig nu men vet inte om det är carrera som är fadern nu.

Hej jag har köpt en liten kille efter Mr Carrera .:rofl:

ska försöka lägga in en bild på han oxå

Även jag vet om en som seminerade 3 ggr i fjol med mr. Carrera utan att det tog sig. När de bytte hingst tog sig stoet direkt.... verkar alltså ha dåliga simmare?

Mitt sto tog sig dock direkt (AI), trots lite cystor, dräktighetsuppehåll o ålder.

Kicki W - berätta gärna mer om fölis - stam, färg, lynne osv, är så nyfiken !

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 627
Senast: Mabuse
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka