MPEG suite 2001

C

creamy

Vad är fel när det här kommer upp?
"mpeg_win9x.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Skicka felrapport, Skicka inte"
Den rutan är det enda som kommer upp. Vi testade att ta bort det gamla programet och ta hem på nytt, men samma meddelande kommer.

Jag som behöver bränna massa skivor.
Någon som vet vad som ska göras?
 
Sv: MPEG suite 2001

Och såhär står det när jag försöker starta Nero startsmart.

"Nero - Burning Rom har ett känt kompatibilitetsproblem med den här versionen av Windows. Om du vill ha en uppdatering som är kompatibel med den här versionen av Windows kontaktar du Ahead Software."
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 992
Senast: Hazel
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 686
Senast: ptr
·
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
5 510
Senast: Ava22
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 844
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp