MP 3 spelare

I

Isidor

vad tycker ni man ska ha för mp 3 spelare ? Ska va en med 256 mb. och radio.
 
Sv: MP 3 spelare

Isidor skrev:
vad tycker ni man ska ha för mp 3 spelare ? Ska va en med 256 mb. och radio.
Snarare med GPS,att döma av alla förvirrade ,med proppar i öronen.
;)
 
Sv: MP 3 spelare

Så mycket minne som möjligt utan att man blir ruinerad, går jag efter...
Radio är ju alltid trevligt om det finns.

Priserna varierar väldigt, titta runt ordentligt innan du bestämmer dig.

Lycka till!
 
Sv: MP 3 spelare

många mobiltelefoner funkar numera även som mp3-spelare, om man vill slå två flugor i en smäll... ;)
 
Sv: MP 3 spelare

jah har en iRiver :love:
när du bestämmt dig för villken du vill ha så kolla sen på pricerunner.se för att se vart den är billigast.
 
Sv: MP 3 spelare

följdfråga:

Hur mycket minne bör man ha på den om man vill kunna lyssna på en ljudbok? :confused:

Jag har aldrig lyssnat på ljudböcker, men det går ju att ladda ner och dessutom tror jag att det kanske skulle vara trevligt att lyssna på som omväxling till musik...
 
Sv: MP 3 spelare

Det funderar jag ockå över! Har kollat upp ljudböcker och många är större än de 256 (?) Mb som de lite billigare mp3-spelarna verkar ha som standard. Frågan är ju om det är värt att lägga extra hundralappar på ett större minne (blir dyrt!). De flesta ljudböcker kan ju delas upp i filer och då kan man väl t.ex ha halva boken i spelaren i taget.
:confused: Svårt det här!
 
Sv: MP 3 spelare

Jag har en mp3 spelare från Jens of Sweden. Jag är supernöjd med den. Radion har jättebra mottagning! Jag köpte min på nätet från Inet (snabb leverans, bara att hämta ut och betala på posten), men de finns i "vanliga" affärer också typ Expert.

Läs mer här:
www.jensofsweden.com

mvh Johanna
 
Sv: MP 3 spelare

Ljudböcker blir ju olika stora efter hur många sidor boken har, hur snabbt uppläsaren läser och framför allt, hur hårt de är komprimerade.

Historien om Sverige som jag lyssnade på i våras rymdes inte på min 1Gb mp3-spelare, men det är ju lätt gjort att tanka över så det är inget stort problem :)
 
Sv: MP 3 spelare

Japp, håller med du. Bäst i test flera gånger. Jag har en till salu om nån är intresserad. Fast det är en med 128mb.
 
Sv: MP 3 spelare

jowe skrev:
Jag har en mp3 spelare från Jens of Sweden. Jag är supernöjd med den. Radion har jättebra mottagning! Jag köpte min på nätet från Inet (snabb leverans, bara att hämta ut och betala på posten), men de finns i "vanliga" affärer också typ Expert.

Läs mer här:
www.jensofsweden.com

mvh Johanna

Vill bara tillägga att det finns inget svenskt med den förutom att han som designat den är svensk.
 
Sv: MP 3 spelare

Olius skrev:
Vill bara tillägga att det finns inget svenskt med den förutom att han som designat den är svensk.

Nej, det vet jag. Har inte sagt det heller. Men jag tycket den är bra ändå :) Det är synd att det inte finns något märke som är just "helsvenskt".
 
Sv: MP 3 spelare

Mac-nörd som jag är så har jag självklart en Apple iPod :love: Rymmer 20 Gb = hela skivsamlingen :banana: Kostar visserligen därefter..
 
Sv: MP 3 spelare

Olius skrev:
Vill bara tillägga att det finns inget svenskt med den förutom att han som designat den är svensk.
Vill bara lägga till att Jens inte har designat mp3spelaren utan helt enkelt köpt in mp3-spelare ifrån något asiatiskt land för att sedan trycka som logga på. Skitsmart. Han tjänar multum på det.

T: Har en JOS mp-130 och en Creative Zen Micro.

JOSen kostar väl runt 2000:- just nu. 256 MB. Jäkligt snygg. Bra ljud. Radio som funkar. Lite lite utrymme men annars en vinnare då den är jättelätt och dessutom alltid hänger runt halsen (om man vill). Batteriet håller för evigt ungefär.

Creative Zen Micro köpte jag eftersom JOSen hade lite för lite utrymme. Zen har 5 GB. Radio som funkar sådär. Jäkligt snygg. JÄKLIGT snygg. Mindre och på många sätt bättre än iPod. 12 timmars batteritid. Mycket nöjd!

Nöjd med båda iof!
 

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
785
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 173
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio. Jag tänker...
2
Svar
26
· Visningar
1 656
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
535
Senast: Snurrfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp