Mountain horse ridskor

De är de bästa ridskoena jag någonsin haft! Men de jag har nu håller på och ger upp så jag behöver verkligen nya!

Men vart köper man dem? De jag har har jag köpt på second hand eller på fb.
Har med velat ha men finns ingenstans. Tänkte man kunde köpa korgstigbyglar och kanske rida med vanliga dojor istället. Är ju säkrare oavsett och slipper man dessa eviga speciella ridskor med klack som kostar skjortan. Kände en som var lam i halva kroppen efter att ha fastnat i stigbygeln.. åker hela foten igenom finns ingen garanti oavsett säkerhetsmodell.

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
379
Senast: tott
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 322
Senast: Enya
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
924
Senast: Ajda
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
682
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod