M

Mirrah

Hej alla, jag har några frågor ang. möss som jag hoppas någon muskunnig kan svara på.

1. Kan de äta ihjäl sig?
2. Finns det ngt de inte tål?

Choklad, giftiga växter tål de inte iaf. Mer vet jag inte... :angel: Men tror de är laktosintoleranta som råttor? För mycket fett är ju inte heller bra förstås.

Kan och kan kan de säkert - människor kan ju också äta ihjäl sig - men risken är nog ganska liten, för att inte säga obefintlig.

Vilda möss äter väl vad de får tag i, utom giftiga växter. Choklad och annat "människogodis" är väl inte så hima nyttigt det heller. ;) I övrigt är väl ev. allergier ganska individuella, precis som det finns katter som är allergiska mot viss kattmat.

Det är väl rätt uppenbart att giftiga växter inte är bra? He he, du e smart du ju... :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: Svartkatt
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: Pegasus63
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
243
Senast: sweep
·
R
Kropp & Själ Hej! Jag har två frågor som är om att bli sövd och så. 1. Ni som har blivit sövda hur känns det? Och hur går det till och hur känns det...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
10 197
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar