Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara här folk inte fattar vem man skrivit till och sen dessutom blir sura för att man "tagit" deras knapp.
Big deal liksom, lite får man väl fatta själv..
Men måste allt hela tiden vara riktat till någon?
Är det inte helt uppenbart riktat till dig så är det nog bara ett allmänt inlägg i diskussionen, trots att personen kanske gjort något så fruktansvärt som glömt att skriva *kl*.
Varför inte bara låta det vara? Jag tror de flesta förstår ändå..
Det är faktiskt redigt jobbigt när dom inte kan lära sig att skriva knapplån!!!!!!
Och hur mycket man förklarar för alla vad det är och fast det finns trådar om det så verkar vissa för tröga för att fatta det. Mig tog det typ 2 min att lära mig förstå knapplån!
Du ser att det finns en knapp "svara detta inlägg" under alla inlägg? Som nu tryckte jag på knappen "svara detta inlägg" som var i ditt inlägg. Därför står det nu uppe till höger i min ruta att detta inlägget är ett svar till dig. Om man bara tar knappen längst ner, men inte menar inlägget som svar till just den personen, så skriver man "knapplån" så att alla ska förstå att man inte svarade just den personen.
Fattar du?
Själv irriterar jag mig mer på sådana som envisas med att skriva typ "vadå, nu fattar jag ingenting? är det där svaret verkligen till mig? Jag har då ingen halt häst "
,när det är huuuur uppenbart som helst att svaret är riktat till trådskaparen som frågat något angående sin halta häst, till exempel.
Jag tror inte att det är att de inte förstår det, utan för att de vill markera att man har svarat på fel knapp/inlägg.
Carolus sedan länge med i: VVKL
Vad är det?Carolus sedan länge med i: VVKL
Ja är det så, så irriterar jag nog folk ganska så bra i verkliga livet, på det sättet jag är faktist, många kanske som blir provocerade...Fast det är ju ganska onödigt det också. Att irritera andra med flit, när KL faktiskt är ett förhållandevis välkänt begrepp här på Buke.
Vågra Vägra KL... jag är med i många vågra vägra klubbar...Vad är det?