Morris & Nolan

Sv: Morris & Nolan

Smal.Har en 30:a som ligger perfekt på mina fullblodsmankade damer.Men,det kan skilja på begagnade sadlar beroende på vad den legat på för typ av häst! Min är dessutom nystoppad,precis innan jag köpte den.
Underbar sadel:banana:

Har en M&N flatback med bomvidd 31 och den är VID dock har den några år på nacken så de kanske har gjort om systemet nu på senare tid?

jag har en som är 31 i bomvidd. Den är normal till vid!!! Ialla fall enl sadelmakare/utprovare som tagit in MN till sverige.

Bomvidd 29 i Morris & Nolan sadlarna vad motsvarar det? Är det normal eller smal?

29 är smal. Jag har en 30 som också ligger åt det smalare hållet. men beror också på vad den legat på för häst innan.
ska dock sälja min då den inte passar hästen längre..

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 004
Senast: fio
·
Utrustning Vi söker en morris&nolan till vår C-ponny welsh. En stallkamrat har en sådan, men det verkar vara svårt att få tag i den vi vill ha...
Svar
5
· Visningar
627
Senast: ExtraW
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
841
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka