"Morrhår" på benen.

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare bengibollen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 3 452
B

bengibollen

\"Morrhår\" på benen.

Min katt har långa strån som påminner om morrhår (inte av den grövre typen då), som sticker ut från en svart fläck i pälsen precis ovanför handleden (på frambenen). När man känner på fläcken med fingret så känns det som en liten bula just där. Det är inte den där övre pluttrampdynan det handlar om, för den hittar man ju precis nedanför leden. Jag har tittat på mina vänners katter och de verkar inte ha såna. Hur vanligt är det med "morrhår" där egentligen?

Re: \"Morrhår\" på benen.

Min har :) Om den har en svart fläck vet jag inte men bulan känner man tydligt :)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 059
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 452
Senast: Intejag
·
Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: Vogue
·
Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 358
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Kattbilder #10