• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare C_L
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 111
C

C_L

Vi håller just i denna stund på att få tillökning i familjen. Just nu vilar mamman med en liten flicka vid sin sida. Första fröken som tittade ut är vit sköldpadda, långhårig som bara den.

Stolt mormor ska nu studera vidare på underverket... :love:

Sv: Mormor.

Nu kom det en jättestor hane, det var inte lätt för henne att få ut honom, han är verkligen mega! Och det värsta är.... :crazy: att hon är lika stor fortfarande runt magen. :eek:

Namnförslag?

C_L skrev:
Nu kom det en jättestor hane, det var inte lätt för henne att få ut honom, han är verkligen mega! Och det värsta är.... :crazy: att hon är lika stor fortfarande runt magen. :eek:

Namnförslag?

Naaw kissemissebessar :love:

Sumo? :angel:

gul_zebra skrev:
Naaw kissemissebessar :love:

Sumo? :angel:

Mitt i prick... :rofl: Han är dubbelt så stor som den andre lilla "pissmyran" Så...Myran o Sumo.....än så länge....

Tack... :D

:love: Det blev 4 välskapta parvlar, två röda tigrerade, en blå/grå-cremetigrerad o en padda. Jättefina tjockisar... :p

Nu sover de gott allihop och jag ska prova det med... :crazy:

C_L skrev:
:love: Det blev 4 välskapta parvlar, två röda tigrerade, en blå/grå-cremetigrerad o en padda. Jättefina tjockisar... :p

Nu sover de gott allihop och jag ska prova det med... :crazy:

Så måste du visa bilder sen också :)

Jag vill också se bilder, helst på de röda :love:.

(Fast du kan vänta rätt många veckor, små nyfödda kattbebisar ser ut som förvuxna vingummin :crazy: )

mandalaki skrev:
Jag vill också se bilder, helst på de röda :love:.

(Fast du kan vänta rätt många veckor, små nyfödda kattbebisar ser ut som förvuxna vingummin :crazy: )

Orättvisa hemska människa...dessa vackra pojkar ser ut som TIGRAR..eller var det lejon.. :confused: :angel: :crazy: Kanske möss... :crazy:

:D

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Raderad medlem 147980
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
642
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 959
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka