mörkrött sammetsschabrak med silver/guldkant!

F

Fjomp

nån som vet vart detta finns?? Jag såg ett på Thoreb cup, men jag hade inga pengar med mig! *asförbannad*

jag såg ett på eko i jönköping när jag var där. fast undrar om inte det kanske var manchester *funderar*

ah! jag vill VERKLIGEN ha ett sånt! När jag tänker efter så var det två tvinnade färger på passpoalen.. :bump:

Jag köpte ett mörkrött sammetsschabrak med guldpasspoal då det var utförsäljning på Hööks för ett tag sedan. Då kostade det 159 kr, dock vet jag inte om det finns kvar där.

Köpte ett sånt på Horseshowen i globen förra året, men det har jag sålt nu... Kommer inte ihåg vilka som sålde det... :confused:

Det var inte hos Vapencentralen du såg det? De brukar ha försäljning på Thoreb Cup.

jo, det var det! :) och jag har för mig att det var John Whitaker´s märke, som nån annan nämde tidigare i tråden. Vilka säljer det märket mer än Vapencentralen då?? nån som vet? :bump:

Jag har precis ett sånt, fast i mörkmörkblått. Med två tvinnade färger i passpoalen. Köpte det i den lokala ridsportbutiken, men minns inte vilket märke det är. Inte JW tror jag iaf.

Jag har ett sånt, med vågor på (sömmarna). Jag köpte mitt i globen men jag har sett att det finns på många andra hästaffärer också.

har du bild? vad kostade det? nån som vet affärer som har det? främst i göteborg/småland..

hm, nu fick jag för mitt att det var ett schabrak från Mark Todd..

Jag har ingen bild, men jag kan fixa det när digitalkameran kommer hem. Det står Light protector på det. Här i sthlm har häst och hund huset och hästbiten det. Jag tror att jag gav 200:- för det.

idag var jag på vapencentralen, och de hade fortfarande rea på det! Köpte mitt för 250:-! (orginalpris över 500:-.. Mark Todd). :love: :banana:

Åh, Evergreen & jag såg dom också... :love:
Tänkte på dig, om just den här tråden.
Passade det? :d

jag har inte provat än, men ska ikväll.. :love: det är ju bara SÅÅ snyggt! :d det gröna var också fint.. :bump:

haha, jaa, om det hade kostade över 500:- som orginalpriset var så hade jag nog tvekat, men köpt det ändå. Det är ju märkesschabrak = bra kvalité dessutom :)

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Redfox
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka