1.quarter4ever var lite svajig i första DL och vi hamnade som inte särskilt överens runt TLV. Nu är hon mer sitt vanliga jag. OM jag kollar hennes sammanställning ovan så har vi väldigt lika tankar om mycket, men inte allt. Det säger dock inget om hennes roll (tänker lite på förra leken och hur bollen var så sjukt följsam)
Du är inte den enda med " bollen__-noja " Rent krasst så tycker jag att DU följer mina tankar som jag skrev ner igår otäckt mycket, det är inte mycket som skiljer, även om det finns lite , skulle jag vara så sjukt följsam att jag på rent telepatisk väg skulle följa dina tankar innan du skriver ner dem om alla deltagarna menar du?
Men jag funderar på om du är säker på att ditt spår om BSF och Mirtai är korrekt? Det är ju ganska ovanligt att ulvarna hittar sin ledarvarg så direkt under första DL trots allt? Jag förstår hur du kom fram till den slutsatsen om du nu kände dig säker på MIrtai, men som sagt otroligt smart lya om de verkligen snappade det så på en gång, de gånger jag suttit i lyan när det funnits en ond utanför lyan så har det mest gissats hej vilt och ofta varit fel, och hur många gånger har det inte hänt att lyan käkat sin ledarvarg?
Jag menar , det är klart att det passar onda bra om nu BSF skulle vara god ändå om alla riktar in sig på henne?
Nu tycker jag iofs att BSF har reagerat lite konstigt på vissa saker genom leken, så har väl egentligen samma slutsats som dig om det hela, men vill ändå väcka tanken, försöka vrida lite på det hela ett varv så man inte missar något. Det brukar alltid vara något i varje lek som ställer allt på ända mot hur man trott att det var tycker jag.
Jag håller faktiskt med BSF om att hon borde varit siad inatt, jämför med hur jag var rätt säker på att jag skulle bli siad av henne förra leken när alla var så misstänksamma mot mig, som spelade minst sagt udda då, iaf till DL1. Och ÄR hon nu god så förstår jag hennes frustration om det ändå kvarstår misstankar mot henne , vilket skulle kunna tyda på att hon inte blivit siad i så fall
Är hon ond så är det klart att hon ändå försöker vända bort misstankarna mot sig så jag säger inte att hon inte är ond, det mesta tyder på det trots allt.
Så hur pass säker är du ang BSF?