JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mörka moln över ridhusbygge
(ÖP)
Det råder fortfarande vissa frågetecken kring finansieringen av det ridhus som Svegs Ryttarförening håller på att bygga. Drygt en halv miljon fattas men föreningen hoppas på mer bygdemedel.
http://www.op.se/parser.php?level1=157&id=981712
Moderator
Hästnyheter
(ÖP)
Svegs ryttarförening får 170 000 kronor från kommunen då de har hamnat i en akut ekonomisk kris i samband med bygget av ett ridhus...
Hästnyheter
(ÖP)
Efter många års kamp ser nu medlemmarna i Svegs Ryttarförening att deras efterlängtade ridhus håller på att byggas...
Hästnyheter
(ÖP)
Svegs Ryttarförening skulle vilja starta en ridskola. Problemet är att kommunen inte visar något intresse att hjälpa till säger...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ursäkta dubbelbilden! Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel.
AnneB
5 minuter sedan
Svar: 1 197
Visningar: 70 710
Hund
Tovig katt
Katthälsa En bit i taget?
Allt behöver inte klippas av på en sittning. Ta en liten bit i taget, sluta innan den hinner tröttna, ge den godis, en...
Elo
11 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 25
Katt
Bråkande hundar
Övr. Hund Bägge de hundar jag har nu kom till mig vid två-års ålder. De är också lite enmanshundar till karaktären och bytte ganska snabbt till...
AnneB
13 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 904
Hund