Mordern dressyr + ST Espaniola = ?

Sv: Mordern dressyr + ST Espaniola = ?

Ser bra ut.
Jag tycker att just espaniolan har en förmåga att vandra framåt. Jag har alltid svängd gjord till min espaniola.

Kom också ihåg att om du känner att du inte hittar sits/balans i sadeln så kan du balansera om den med hjälp av hur du placerar panelerna.
Snygg sadel!

Nu slänger jag in en bild från idag. Både hästen och jag hade träningsvärk så blev bara lite jobb.

Detta är första sadeln som inte vandrat det minsta, inte ens när hon är superframtung i galoppen :p
Det är UNDERBART!!

Jag älskar utseender på den :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 708
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 472
Senast: mackan
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 484
Senast: Nevermind
·
Utrustning Men med lite alternativ bom/vettigt bomlösa. Vilka finns egentligen? Jag kommer på Maxflex o fanns det någon modell från Startrekk...
Svar
17
· Visningar
1 970
Senast: Snurre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka