Mörda Spray! (hjälp!!)

S

Spider84

Jag har Thunderbird kopplat till spray och allt funkar bra.

Dock kan jag inte skicka till andra spray adresser. Helt sjukt. Får alltid tillbaka dem. Jag fattar inte varför det blir så.
Blir så om jag skickar direkt från mailen också. :crazy:

Någon som har någon idé om varför det är så?
Sprays support är ju kass som den är så...
 
Sv: Mörda Spray! (hjälp!!)

Det är jag som byggt mailtjänsten, sparka på mig. ;)
Allt enligt principen du betalar inget, och får därefter, byt till premium-tjänsten.
Har dock lämnat staden för länge sen.
 
Sv: Mörda Spray! (hjälp!!)

Har du byggt den?! :eek:
Det var som fan!

Ja man skulle kanske ha gjort det. Är ju ganska beroende av mailen. :crazy:
 
Sv: Mörda Spray! (hjälp!!)

Jag är förvånad över att folk blir sura och förvånade själva över att en GRATIS-tjänst inte fungerar. Försök att bygga något som är i princip utan resurser för (när jag arbetade) 9 miljoner aktiva användare. ;)
Jaja, finns ju ett antal olika gratis-tjänster att prova, men om man är riktigt beroende av mailadressen så ska man nog välja betalvarianten.
Den kommer med en helt annan service, precis som det ska vara när man betalar för något.
 
Sv: Mörda Spray! (hjälp!!)

Har du Telia som internetlevernatör så måste du använda deras SMTP server.
Har du ett annat bolag så kanske du måste använda deras SMTP server

SMTP servern är den som skicka mailen
 
Sv: Mörda Spray! (hjälp!!)

Jo det vet jag, men alla andra mail går iväg som de ska. Det är enbart till andra spray adresser det krånglar.


quila
Fast att kunna skicka ett mail tycker jag ändå borde funka på en gratis tjänst också.
Okej om det krånglar till och från annars...
 
Sv: Mörda Spray! (hjälp!!)

Jag har inte telia nu, men när jag hade det så hade jag heller inga problem....
 
Sv: Mörda Spray! (hjälp!!)

Med Freepops funkar det. :angel: Har gratis versionerna av Yahoo, Spray och Hotmail, funkar hur bra som helst.

För övrigt har jag inga bra erfarenheter av Spray i andra betalärenden heller. Hade Tiscali förut och då strulade det aldrig, men sen när det gick över till Spray försvann mitt internetabonnemang och jag får jämt erbjudanden om att öppna ett abonnemang trots att jag redan har ett. Men det kan jag inte kan komma in på! :(
 
Senast ändrad:
Sv: Mörda Spray! (hjälp!!)

Nu dumpar jag Spray! :devil:

Jag har ju ändå gratis mail genom mitt domän namn. Så det får bli en mail med @akademiskridkonst.se på slutet ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 023
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 152
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 013
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp