Montésadlar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare suzukits
  • Startdatum Startdatum
Sv: Montésadlar

Jo ja vet:smirk: men jag ville ha lite "sammanfattat" i en tråd:idea: Men vill ingen svara eller tycker det är onödigt får jag väl anstränga mig och kolla igenom alla montétrådar:cool:

hur är den på 500g att rida i?

Skilnaden är inte så stor... trodde att det skulle kännas bra mycket vingligare än det faktiskt var. Jag har samma längd på lädren i båda sadlarna. Det gäller ju förståss att sätta fast den ordentligt.

jo precis... funderar på en sån på 500g max. då jag inte är en direkt "lättvikts" ryttare som behöver vikter. (väger mellan 58-59 kilo utan utrustning o kläder).

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hur stor skillnad är det att skritta och trava på asfalt jämfört med grusväg om man bortser från halkrisken? Är asfalt hårdare/sämre...
2
Svar
24
· Visningar
2 194
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Samtidigt avslöjar forskare hos SLU, Sveriges lantbruksuniversitet, att man är på väg att lösa gåtan om varför vissa hästar kan trava...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Jag tror att mitt hår är naturligt vågigt, för rakt är det inte iallafall. Jag har sett videor på nätet hur folk tar hand om sitt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2