montésadel..

Ballerina

Trådstartare
var igår inne på B*d*rmans.. såg en fin montésadel. Minns inte märket. En fransk sadel, brun. väldigt mjuk och fin. Någon som vet vilken sadel jag menar? har bild att visa? Berätta hur den är att rida i osv..?

Sv: montésadel..

asså, så trevligt :D vad gjorde jag då när du såg mig?
varför hälsa du inte då??

nästan. den va helbrun. inge ljusare under. men iofs. de kanske va samma sadel fast annorlunda färg?

nästan. den va helbrun. inge ljusare under. men iofs. de kanske va samma sadel fast annorlunda färg?

Tydligen så är dessa sadlar handsydda och kan variera lite i utseende. Den jag har ser inte riktigt heller ut som den på bilden men är ändå en sån...
Var den mörkare brun så kanske det är en Forestier sadel? tror den är ganska lik i modellen men mer mörkbrun.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 200
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 217
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka