montésadel?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare spunken
  • Startdatum Startdatum
S

spunken

såg i nyaste ridsport att equalityline tagit fram en ny montésadel,(bild och allt:)) det stod att det var en förlaga till en fransk montésadel. kostar ca 5 600 vilket är hälften så billigare än de "riktiga" vad tror ni är för skilnad? är det ändå värt att att köpa en riktig för 10000? Tyck till!
har du några bilder på när du rider montéryttare?

Sv: montésadel?

spunken skrev:
såg i nyaste ridsport att equalityline tagit fram en ny montésadel,(bild och allt:)) det stod att det var en förlaga till en fransk montésadel. kostar ca 5 600 vilket är hälften så billigare än de "riktiga" vad tror ni är för skilnad? är det ändå värt att att köpa en riktig för 10000? Tyck till!
har du några bilder på när du rider montéryttare?

Det här är dom enda jag har...
AnnArifantheat2mont_.jpg

AnnArifantheatmont_.jpg

samt en tredjeplats...

051017-09.jpg

Har du nån mer info om den montésadeln? Våra e ju hand sydda, därav priset (strax under10´) Men den är inte bättre för det...
Är den jag harpå alla 3 bilderna...

ahaa! okej! ja handsydd lär den ju inte vara...nä, jag har ju inte det..jag hittar inte igen den på equalityline.se heller men det står att de ska uppdatera sidan..var din sadel komplett? med padd?

spunken skrev:
ahaa! okej! ja handsydd lär den ju inte vara...nä, jag har ju inte det..jag hittar inte igen den på equalityline.se heller men det står att de ska uppdatera sidan..var din sadel komplett? med padd?

*flinar* näe.. den varju intedet.. padd, stigläder/byglar, gjord kostade 3000´bara dom.. men det fick tränaren stå för på en av sadlarna... då han har en som jag rider i hemma samt min som jag har i lopp smt vid uppsittningar..

Skulle vara kul o se hur den ser ut... får kika i tidningen då :d

Har inte läst alla inlägg här.....

Men såg i sista numret en presentation av en ny montesadel,som var väldigt fin,kostade 5800,har jag för mig:)

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
485
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 840
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 746
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka