H

Hairspray

Nån mer än jag som rider monte??=), Tävlar ni?, eller tränar ni bara???

Vill veta hihi:D
Själv så jobbar ja som tränings monteare ( eller vad man säger). Får väl se hur dom går nu i höst höhö:D:devil:

Sv: monte?=)

Jag tror nog att du kanske får fler svar på Trav-sidan ;) Men där finns en del montétrådar redan :)

Men som svar på din fråga så händer det att jag rider monté ibland, brukar galopp och montéträna mitt russ och även en del blodingar ibland :)

Sv: monte?=)

Jag tror nog att du kanske får fler svar på Trav-sidan ;) Men där finns en del montétrådar redan :)

Men som svar på din fråga så händer det att jag rider monté ibland, brukar galopp och montéträna mitt russ och även en del blodingar ibland :)

jahax) haha

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
573
Senast: MiniLi
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Roxy
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 970
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat