Monte Bellini....

L

LenaB

Såg att han använts på några Bukeston i år. Vet inte så mycket om honom så jag slänger ut några frågor här!
Är det någon som vet hans poäng på HLP:t? Är det någon som har koll på avkommorna? (Hur gamla är hans avkommor? Han är väl född 2002?) Hur ser de ut? Har några gått på auktion mm (ev prisbild)?

Jag såg en video på honom där jag tyckte att han förde sig rätt trevligt (hoppar :love: ) , någon som sett honom live? Någon som vet hur han är i humöret?

Många frågor! Hoppas någon vet något! :)

Sv: Monte Bellini....

Hej. Är en av de som använt honom men TYVÄRR INTE fått dräktigt :cry:

jättefin hingst, ska ha kanontemperament (till skillnad från hans far som är lite vassare), gjorde HLP 2005 inga detalj siffror just nu men totalt 120.18 (4a av 14), dressyr 112.19 (3a) och hoppning 126.67 (2a). var nog ffa hans fantastiska resultat på bundeschampionatet i fjol (högsta poängen någonsin och överlägsen segrare) som gjort att han seglat upp...

enl papperna lämnade han 2006 enl formidabel första fölomgång med högt placerade föl i shower och championat (lite hingstreklam skulle jag tro ;)men säkert inte utan en del sanning )

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: miumiu
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 990
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 426
Senast: QueenLilith
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 721
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka