Moll sadel

palle

Trådstartare
Inspirerad av annan tråd sänder jag ut en förfrågan....

Moll hoppsadel..

1988 i augusti fick jag min älskade sadel stulen....
Jag har förtvivlat leta efter en likadan sedan dess....

Är det någon som vet ifall det finns sådana längre..har bara hittat en dressyrsadel som är till salu på andra säljssidor...

Alla tips emottages tacksamt

Sv: Moll sadel

Var det någon som frågade om en sådan sadel eller var det annons eller.....

Jag har haft en sådan som jag sålde för några månader sedan.
Jag ska kika runt lite.

:cry: :cry: :cry:

Det är inte sant................... :cry: :cry: :cry:

Dock skulle det vara underbart ifall du eller någon annan skulle hitta en sådan...... :love:

EXAKT en sådan hade jag...den gamla modellen alltså....:)

Den svarta är av nyare modell

Kuuul :(

Jag som inte har den blekaste aning om hur man bär sej åt för att handla så där...

Jag har varken VISA eller är så kunnig i tyska att jag kanens skriva en fråga till säljaren.. :(

Det är det de oftast inte kan... Om det nu kan engelska är deras uttal/stavning oftast så dålig att man inte förstår vad de säger/skriver.

:love: :love: :love:

Gissa vem som kommer att kunna rida i min älsklingssadel efter midsommar..eller när det nu blir som jag kan rida efter nästa veckas operation.... :banana: :banana: :banana:

TUSEN TACK för ditt jättebraiga tips :bow:

:bow: :bow: :bow:

Lika många tack till dej för att du hade lust att hjälpa mej att försöka hitta en på ebay.de.... :bump: :bump: :bump:

Tyvärr tog min "feghet" över....åtmindstånde för denna gång ;)

Hittade denna tråd nu när jag sökte på Moll sadel. Rensar bland mina grejor och har sparat denna sadel i alla år, bara älskar den. Inköpt 83-84 genom Ted Nätterkvist.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
729
Senast: Lisen82
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 769
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 098
Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
6 213
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar