Sv: Möjligheter till rehabilitering?
Fast, krasst men sant, hästar med mycket gott temperament finns det ju fler av..
Fast, krasst men sant, hästar med mycket gott temperament finns det ju fler av..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du! alla kasta skit inlägg från Alexandra får du räkna med. Hon är på hugget på alla förrut sig själv, inte för det hjälper alla stackare som bara söker hjälp och är man av annan åsikt då pyr det i vulkanen! Undra och hon blir lika förbannad på sina hästar så fort de är av annan åsikt. Nåväl skit i henne det finns annat att fokusera på tex. den häst du funderar på att köpa.
Om det är nån man skall reagera på så är det väl dina inlägg!Cafu,
Ja du! alla kasta skit inlägg från Alexandra får du räkna med. Hon är på hugget på alla förrut sig själv, inte för det hjälper alla stackare som bara söker hjälp och är man av annan åsikt då pyr det i vulkanen! Undra och hon blir lika förbannad på sina hästar så fort de är av annan åsikt. Nåväl skit i henne det finns annat att fokusera på tex. den häst du funderar på att köpa.
Hovarna ser inte så roliga ut, tårna är för långa likaså trakterna. Det är därför hovarna spricker och flisar sig. Hovarna går av där tån egentligen skulle vara.
Undersidan behöver också en rejäl trimning/verkning.
Om du låter ägarna verka hästen och sedan veterinärbesiktiga den så borde du få ett ganska bra svar på vilken kondition hästen är i.
Är det en nordsvensk?
Lycka till!
Nja ,den sidan imponerade inte på mig direkt,bättre bilder och kunskap får du allt komma med.Lille skutt......
Du kan läsa om mig, titta på min hästs hovar m.m på min websida där får du all information du behöver, serrú.
Lille skutt......
Du kan läsa om mig, titta på min hästs hovar m.m på min websida där får du all information du behöver, serrú.