Möjlighet att ta fälttävlanskort

Sv: Möjlighet att ta fälttävlanskort

Ser att du är från Kalmar och då tänkte jag infomera dig om att Sara Algottson har träningar på Udden med möjlighet att ta FT kortet. De finns två tillfällen till, till träning. Har själv en kompis som håller på att ta kortet.

Brukar väll vara att man ska träna två gånger på debutant banan så dem ser att man klrarar alla hinder. Sen skriva provet.

Ett tips är att läsa hela tråden innan man svarar. Det är inte jag som ska ta kortet utan min ponnys nya ryttare. Jag skrev det i mitt första inlägg:
"Ponnyn och ryttaren ifråga bor i Finspång och aktuella län i första hand är Östergötland, Sörmland och Örebro."
Kalmar ligger i Småland ;)

Alltså seriöst, snart kommer jag utöva harakiri på vädermupparna. Det är tredje gången i rad som Jennifers fälttävlanskorttagning blir inställd pga vinterväder. En gång i oktober, en gång första helgen i november och en nu i april. Vem jävlas sådär? :devil:
Det är nog inte meningen att Jennifer ska starta fälttävlan ;)

(Ren tur att det föddes ett charmigt föl imorse, annars hade jag mördat mina arbetskamrater :p )

Blev det något?
Pratade med honom i söndags och han tyckte vädret inte riktigt var på hans sida!!
Jag ska dit med ett gäng nästa torsdag, har bokat banan som är jätte fin, men har inte bokat snö ;)

Nu är det bokat till söndag vid 11.00. Det ska bli ruskigt varmt i helgen så det ska väl iaf inte bli snö *peppar peppar*

Jag ska iväg på tisdag nästa vecka på årets första träning (första för mig på flera år och första någonsin för hästen :D )

Gissade det. Där har jag tävlat hoppning en gång, julihoppningarna. Dock är det några år sen nu.

Inte för att så många bryr sig kanske ( ;) )men idag blev märkestagningen iaf av. Ridprovet klarade alla fem jättelätt, dock pullade Cinna som ett snälltåg :p
Skriftliga provets resultat orkade de inte vänta på men de skulle få det i veckan. Jennifer sa att provet var jättelätt och att alla borde klarat det :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?

Omröstningar

Tillbaka