mobilbilder till dator?

blondienancy

Trådstartare
hur får man in bilderna man tagit med mobilen på datorn? Min telefon har både infraröd och bluetooth. Finns det på en vanlig windows xp (inte laptop)???
help meee!! :D

Sv: mobilbilder till dator?

skicka som MMS till datorn lr Epost :angel: Det e lättast :angel:

Men typ skriver in sin mejladress det funkar på min mobil :)

inte så dyrt :) gjorde det... här är min kära kanin skuttis som är väldigt förtjust i mina konfirmationsrosor...

index.php

Den här tråden har några tips:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=5863429&highlight=mobil#post5863429

Men det kan bli dyrt att maila om du ska ha över många bilder nån gång, så jag skulle rekommendera att du gräver fram dataöverföringssladden som förhoppningsvis kom med mobilen. Den har antagligen usb i den ena änden (och din mobil i den andra) och för över den vägen. Det behövs nog installeras lite grejer från den medföljande cd:n också för att få det att fungera.

Finns liten USB att köpa med blåtand och sen även USB-kabel förstås...väldigt ovanligt med IR eller blåtand på en vanlig stationär. Vanligare på bärbara (har det på min ena bärbara iaf).

Jag lägger alltid över dom med blåtand...enstaka gånger med IR beroende på vilken av mobilerna som bilden ligger...

Good Luck!

tack så mkt för alla tips :)
jag kanske skulle försöka på att läsa manualen :angel:
dessutom ska jag se om jag har någon USB kabel och så.... :D

hur får man in bilderna man tagit med mobilen på datorn? Min telefon har både infraröd och bluetooth. Finns det på en vanlig windows xp (inte laptop)???
help meee!! :D

Billigast (i längden) är väl att köpa en datakabel som är till för just din mobil. Burkar finnas bluetooth, ir och helt vanlig (dom man fäster i telefonen.) kostar nån 100-lapp men blir billigare än att skicka massa mms skulle jag tro.. Eller .. beror ju på hur mycket du ska ha över.. Men ska du ha över massor av bilder nån gång / månad eller så.. Blir det billigare med kabel.. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
380
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
296
Senast: Migo
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025