Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill klä om (läs; lämna in till tapetserare) några skrivbordsstolar och undrar var jag kan köpa finare skinn? Är intresserad av anilin/semianilin liknande de som Arne Jacobsens ägget-stolar brukar vara klädda i (tror färgen kallas cognac). Har ni några tips?
Tapetserarverkstaden borde ha, eller kunna köpa in.
Alce leather i Malung (ingen webbutik) hade jag köpt ifrån om jag själv skulle ha läder eller skinn.
Hästhantering
Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Hästmänniskan
Jag har klantat mig rejält och tagit en häst på foder, som vi tyckte synd om...
Hästen är ett äldre halvblod och när vi kollade in och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.