Mjölksyrad kalk

Fraise

Trådstartare
Det skall tydligen vara ett mycket bättre kalk för hästar (och hundar). Lättare för kroppen att tillgodogöra sig. Nu undrar jag om någon vet om man kan köpa detta i stor säck typ 20kg eller om det bara finns att köpa i småpåsar i hundaffärer? Och i sånt fall vart man kan få tag på det.
 
Sv: Mjölksyrad kalk

Jag har jobbat en del på apotek, och har flera gånger tagit hem just mjölksyrad kalk åt hundfolk. Det är inga stora burkar det handlar om, några hundra gram kanske. Minns inte vad det kostar, men det kan du fråga om på vilket apotek som helst.

/Ida
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 372
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 695
Senast: Roheryn
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 728
Senast: Fetaost
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 155
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp